Framed, Torvesta & C Engineer hunted us for 100M in PvP Worlds

  Peržiūros 197,748

Tanzoo

Prieš 2 mėnesius

In Episode 155 of Oldschool Runescape Challenges, we must smuggle 50 Million GP each, from one location to another in a PvP world, whilst being hunted by Torvesta, Framed and C Engineer.
Big thank you to the lads for making this possible:
✦Torvesta: lttown.info
✦Framed: lttown.info
✦C Engineer: lttown.info
Streamers in the forfeit:
✦www.twitch.tv/b0aty
✦www.twitch.tv/skillspecs
✦www.twitch.tv/knightenator

✦Subscribe to the channel! ✅
✦Merchandise: teespring.com/en-GB/stores/tanzoovirtoso-1
✦Join the clan chat in game - Tanzoo
✦Follow us on twitter: TanzooVirtoso
✦Follow me on twitch: www.twitch.tv/tanzoo
✦Add us on snapchat: TanzooVirtoso
✦Follow us on instagram: tanzoovirtoso
✦Jensens Channel: lttown.info
✦Music: www.epidemicsound.com/

Komentarai
Tanzoo
Tanzoo Prieš 2 mėnesius
Hope you enjoy this video! Let us know what you think down below. I tried to make this video the best I could, so if you did enjoy it please drop a like on the video and subscribe to the channel it helps a lot
Carl Kaiden
Carl Kaiden Prieš mėn
@Levi Khalil Damn! Took like 20 mins but it reallyworked!!
Levi Khalil
Levi Khalil Prieš mėn
not sure if anyone cares at all but in less than 15 minutes I hacked my girlfriends Facebook account using SicZine. You can find it by Googling for Siczine account hacker ;)
fuggle buggle
fuggle buggle Prieš mėn
Tbh i wana play these type of games with you guys since i use to be a pvp world only tribrid hunting around rs :( framed use to see me all the time but never touched me lol i left him alone to
Bittamin
Bittamin Prieš mėn
Dude the intro was so good!!! Still watching but just the start blew me awah
Spruce Moose
Spruce Moose Prieš 2 mėnesius
This was awesome! I definitely hit the subscribe button and will check out some other videos :) Thank you
jokamutta
jokamutta Prieš dieną
Where is episode 2? :(
Maxx Buys
Maxx Buys Prieš 4 dienas
I'm one of the very very few that never streamed, never got famous. But ARE better then them.
Stephen Garcia
Stephen Garcia Prieš 19 dienų
Hunted by Framed, Torvesta, and C Engineer? Terrifying lol
Brandon Tanner
Brandon Tanner Prieš mėn
intro song?
Frank Farfan
Frank Farfan Prieš mėn
Top grade seriously
upupandnope
upupandnope Prieš mėn
I want to meet my favorite creator torvesta. Hes the best creator and its my dream. Ign is jessmarie1
Dazzle
Dazzle Prieš mėn
i want to see full dragon plus claws from scratch ffs ps love you
Nocturnal Pyro
Nocturnal Pyro Prieš mėn
23:48 well we all know B0aty will never upload another video.
Jonathan Billiter
Jonathan Billiter Prieš mėn
Like the video!
Randall Radke
Randall Radke Prieš mėn
C Engineer never lost his love for the game.
fuggle buggle
fuggle buggle Prieš mėn
If it was me smuggling i woulda ran south of bank but then go to cath and use boat str8 to the arena area north of yanille
fuggle buggle
fuggle buggle Prieš mėn
Heres my input to make it more fair and intense must use normal client seeing names on mini map kinda makes it to ez u cant sneak past
Memeber Berry
Memeber Berry Prieš mėn
Why are the hunters using the same gear would of been better content to have them each a fighting style
D.J. Casanova
D.J. Casanova Prieš mėn
Whoever the girl was at the end her reaction had me rolling, I feel like that made the forfeit so much better. The look on her face was priceless. Lmao wish I knew her Twitch or LTtown, she earned a sub and follow for that. 😂
Troubledbananas
Troubledbananas Prieš mėn
This video was absolutely hilarious
Brian Lane
Brian Lane Prieš mėn
The intro? The editing? You guys are killing it
Skyaik Kaik
Skyaik Kaik Prieš mėn
they never said you couldn't use corsair Island which has secret entrance to the magic guild, they could have smuggled a lot
Rice
Rice Prieš mėn
C Engineer makes this video lmao
Mark Stringer
Mark Stringer Prieš mėn
Would have been better if you guys fought back! Whoever they didn’t attack banked every time. Was a bit predictable!
NSG_Kuunda
NSG_Kuunda Prieš mėn
Okay, this was good. Lmao
Andrew Hughes
Andrew Hughes Prieš mėn
Having a scout to see which way they go is cheating.
Human Female UnderSwap Papyrus
Human Female UnderSwap Papyrus Prieš 2 mėnesius
Lol guys love this video
Jariouz
Jariouz Prieš 2 mėnesius
Hey why not bring amenity with you guys next time that dude is a BEAST! LIKE A GREAT FIGHTER LOL
Jack Seals
Jack Seals Prieš 2 mėnesius
1:40 .. vid has hit 10k!
RS positivity
RS positivity Prieš 2 mėnesius
Forgot to finish watching this 2am seems a reasonable time to restart watching :)
MrElemantal
MrElemantal Prieš 2 mėnesius
Tell framed we made 10k likes
collwyr
collwyr Prieš 2 mėnesius
the boys laughing at the end, really sold it for me ngl.
Club Baby Sealz
Club Baby Sealz Prieš 2 mėnesius
So far this is winning 2021 video of the year osrs
zandiskoul
zandiskoul Prieš 2 mėnesius
thats a great video
Koj_Txiv
Koj_Txiv Prieš 2 mėnesius
Can you guys buy me full gilded?
Benito Jackson
Benito Jackson Prieš 2 mėnesius
What’s this song at the beginning
Hamilton Cannagar
Hamilton Cannagar Prieš 2 mėnesius
That’s like high IQ “ooo and eclectic”
bef26
bef26 Prieš 2 mėnesius
I’m amazed they let them use ice barrage, you’d think it’d just be shadow and blood. To take out the cheese
T Guess
T Guess Prieš 2 mėnesius
Quality content
T Guess
T Guess Prieš 2 mėnesius
the ring of life was hilarious
Pulp
Pulp Prieš 2 mėnesius
Haven’t played scape in several months still look forward to seeing these challenges it’s quality content.
e jay
e jay Prieš 2 mėnesius
Torvesta and Framed slayin rats and C Engineer picking coconuts & catchin imps
Tristian Thomas
Tristian Thomas Prieš 2 mėnesius
the losers that just copy you guys make me so mad lol
Joshua Haffner
Joshua Haffner Prieš 2 mėnesius
Sick video but they need people fighting them.. it's to easy.
MTV GLAD
MTV GLAD Prieš 2 mėnesius
This was gold the ending had me in stitches 😂😂😂
John Paolo Salvador
John Paolo Salvador Prieš 2 mėnesius
C engineer make this video verry funny!
Screams-of Genius
Screams-of Genius Prieš 2 mėnesius
I love when they try n make them self seem bad ass and it's just a video game 😂. Well least they are somthing somewhere..... not in the REAL world...but somewhere 🤭
MGX93dot
MGX93dot Prieš 2 mėnesius
Who's gonna tell C Engineer you can't get the pet by picking berries? (checking health only)
Matbart
Matbart Prieš 2 mėnesius
Wondering why neither of you thought to bring barrage runes yourselves to freeze them after your freeze wears off
Club Baby Sealz
Club Baby Sealz Prieš 2 mėnesius
So happy this hit 10k likes!!!
Hazz Games
Hazz Games Prieš 2 mėnesius
C Engineer just doing his skilling chores lmao
thecallumdawes
thecallumdawes Prieš 2 mėnesius
I stopped playing rs a year ago but this was brilliant! the 5 of you make a good video. maybe the winner should get to switch places with one of the hunters?! C engineer, wtf man XD
KingsBlade 7
KingsBlade 7 Prieš 2 mėnesius
LOOOOOOOOL
Gak
Gak Prieš 2 mėnesius
best part about the video was the ending. not to take away from the video. it was amazing but the ending was tooooooo good
Zirapgaming
Zirapgaming Prieš 2 mėnesius
That forfeit tho :D
Michiel Oudhuis
Michiel Oudhuis Prieš 2 mėnesius
This was actually very enjoyable ^_^
One-Armed Madman
One-Armed Madman Prieš 2 mėnesius
This video is gold, idk how you don't have more subs honestly.
Tom Griffiths
Tom Griffiths Prieš 2 mėnesius
fantastic one
DeclanBurger
DeclanBurger Prieš 2 mėnesius
fuck this was good man, the editing and the ending was great haha
Kyle Richardson
Kyle Richardson Prieš 2 mėnesius
Awesome content
A Mon Tage
A Mon Tage Prieš 2 mėnesius
that dare was hilarious
Ryan Carr
Ryan Carr Prieš 2 mėnesius
This wealth transfer thing is exactly why darkscape was the shit.
Matthew Moore
Matthew Moore Prieš 2 mėnesius
I don’t typically watch you but this shit was golden! Loved it and will watch future similar ones.
Mohammed Aamir
Mohammed Aamir Prieš 2 mėnesius
Cheats and c engineer is a clown
Phil Campana
Phil Campana Prieš 2 mėnesius
Very entertaining!
Unzoned
Unzoned Prieš 2 mėnesius
"Completed" at 7:05 had me dead irl and made like and sub, love this style of video and the effort thats been put into the editing, amazing work all of you
Shroudey
Shroudey Prieš 2 mėnesius
Minecraft manhunt? Nah, gitfukt Dream, this is the real series worth watching ;D
tis Damon
tis Damon Prieš 2 mėnesius
Laughed the whole video 😂
Based Blue Boy
Based Blue Boy Prieš 2 mėnesius
Do this again in another location
Chandler Siebenaler
Chandler Siebenaler Prieš 2 mėnesius
C engineer is out there playing his own games
Andrew Phillips
Andrew Phillips Prieš 2 mėnesius
I hope this video is good, I just keep looping the intro
Andrew Phillips
Andrew Phillips Prieš 2 mėnesius
This was my favorite runescape video ever, this was so funny!
Madness Hero
Madness Hero Prieš 2 mėnesius
Good thing u were hunted by these pleebs instead the savage robot, 25buttholes. If he were hunting you, you would have smuggled 0GP Gyahahahaha WOW!
NickNack WaddleBack
NickNack WaddleBack Prieš 2 mėnesius
this is so well done :)
NickNack WaddleBack
NickNack WaddleBack Prieš 2 mėnesius
new sub here, make way.
Andy Jewell
Andy Jewell Prieš 2 mėnesius
Did you really steal someone elses intro
Joshua Woolbright
Joshua Woolbright Prieš 2 mėnesius
Absolutely beautiful, well done boys!
Dirty D
Dirty D Prieš 2 mėnesius
Does your phone ding alot?
The Mack
The Mack Prieš 2 mėnesius
hope all the wildy pkers watched this so they can see it isnt that hard to kill a bulwark most of them are just shit
Ben Payne
Ben Payne Prieš 2 mėnesius
this video made me crease! GG
l0nz3r0
l0nz3r0 Prieš 2 mėnesius
Nice one! Subscribed
David Wood
David Wood Prieš 2 mėnesius
Laughed pretty much all the way through this video, another brilliant challenge.
big memer
big memer Prieš 2 mėnesius
deadass make this a gamemode JAGEX
Names Nicco
Names Nicco Prieš 2 mėnesius
Ahhh yes I know this music 😉 good old epicdemic sounds 🤪
Mr Roger
Mr Roger Prieš 2 mėnesius
Wtf is c engineer doing waste of content
Andrew Son
Andrew Son Prieš 2 mėnesius
Crazy editing. Nice job lads
Cody Landell
Cody Landell Prieš 2 mėnesius
That was hilarious to watch! I recently got back into the game and after watching your guys videos.
sam bug
sam bug Prieš 2 mėnesius
oooo an eclectic
Nameless Hero Stan
Nameless Hero Stan Prieš 2 mėnesius
"I only met Torvesta once and he called me a rat."
imnickim
imnickim Prieš 2 mėnesius
If I learned anything from this it's that Dinh's should certainly be nerfed.. I mean they only caught 95% of those freezes
Sean Lewis
Sean Lewis Prieš 2 mėnesius
next one should be all over the mainland. like Ardy to lumby. this was funny nonetheless It cracks me up how c engineer is just off doing god knows what alot lol
screamitinstead
screamitinstead Prieš 2 mėnesius
C Engineer got hax catching Freeze through walls and running straight through doors 😂
Kunal Kataria
Kunal Kataria Prieš 2 mėnesius
Nah this is sooo fire, you got the soup editing tricks as well
Matthew McCoy
Matthew McCoy Prieš 2 mėnesius
C Engineer had me cryin the whole episode, my man hit the push-ups and then and went and did some farming im dead
Kunal Kataria
Kunal Kataria Prieš 2 mėnesius
Great editing as well man, top video honestly
Kunal Kataria
Kunal Kataria Prieš 2 mėnesius
Nah this was golden 😂😂😂, yall gotta run this back
Scott
Scott Prieš 2 mėnesius
Intro is far too loud. holy shit
anthony depi
anthony depi Prieš 2 mėnesius
C engineer with push ups, completed completes completed
Liam
Liam Prieš 2 mėnesius
Proof the bulwark doesn't need a nerf
eric bostic
eric bostic Prieš 2 mėnesius
those edits make the game look actually exciting lmao
Ya YEET
Ya YEET Prieš 2 mėnesius
Well C engineer aint shit to worry about so you got lucky on the 3rd lol
Hipara Herrick
Hipara Herrick Prieš 2 mėnesius
I can't stand frames voice , he needs to be gagged
Joshua D
Joshua D Prieš 2 mėnesius
Cheel
Jonathan Black
Jonathan Black Prieš 2 mėnesius
I would bodie those 3 hunter scrubs in RS3 easy, come see me osrs nubs.
Michael Townshend
Michael Townshend Prieš 2 mėnesius
That forfeit had me crying with laughter! Great video all round guys!
Jay Wby93
Jay Wby93 Prieš 2 mėnesius
This was amazing thank you for the content
OSRS Challenges: North vs South - EP.156
29:51
Virtoso
Peržiūros 59tūkst.
Волков по воскресеньям. Владимир Милов
1:29:42
My Thoughts on Reality Shifting
9:48
TheOdd1sOut
Peržiūros 9mln
We told EVERY Pker to find us in PvP worlds...
1:12:53
Link'sOcarina
Peržiūros 354tūkst.
Trolling Runescape Streamers 2
10:02
TorvestaRS
Peržiūros 528tūkst.
Making 1B in One Week on RuneScape
43:54
How I Made 2 BIL in 1 Hour Playing a Fresh Account.
13:11
Solo Mission
Peržiūros 252tūkst.
I went bossing on my 4 Accounts at the same time
11:14
C Engineer
Peržiūros 151tūkst.
Волков по воскресеньям. Владимир Милов
1:29:42
My Thoughts on Reality Shifting
9:48
TheOdd1sOut
Peržiūros 9mln
I Ranked EVERY Minecraft Mob (Tier List)
16:53
Beach Money Ball!!💵🌊💵
0:41
Klem Family
Peržiūros 159mln
Going AFK in Roblox until I’m donated 500k
8:58
Flamingo
Peržiūros 980tūkst.
16 False Myths Your Parents Told You
17:09
SidemenReacts
Peržiūros 982tūkst.